Hoe bewaar en bescherm je jouw waardevolle bestanden?

Donderdag 16 mei 2024, van 10:00 tot 11:00 | de Bibliotheek Haarlem Noord

Kosten: Gratis

Hoe bewaar en bescherm je jouw waardevolle bestanden?

Op donderdag 16 mei leer je hoe je van waardevolle bestanden een back-up kunt maken. Zo voorkom je ellende als je computer een keer crasht of als je tablet of smartphone vastloopt.

Wil jij meer leren over wat een back-up maken is, welke mogelijkheden er zijn om een back-up te maken en hoe dit werkt? Kom dan naar het themaspreekuur op 16 mei van 10.00 tot 11.00. Tijdens dit spreekuur komt SeniorWeb uitleg geven over waar je een back-up van kunt maken en hoe je dat doet. Neem bijvoorbeeld het automasisch back-ups laten maken van jouw foto's en video's die op de smartphone staan. Of het maken van een back-up van de gespreksgeschiedenis op WhatsApp. Uiteraard is er aan het einde van het themaspreekuur ruimte voor vragen.

Aanmelden

De organisatie van deze activiteit is in samenwerking met SeniorWeb. De activiteit is gratis, maar let op: er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Meld je dus snel aan!

Donderdag 16 mei | 10:00 – 11:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Noord