Kunst door de ogen van een kind

Maandag 15 januari 2024 t/m vrijdag 23 februari 2024 | de Bibliotheek Hillegom

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kunst door de ogen van een kind

Stap binnen in een wereld vol kleur en verbeelding. Bezoek vanaf 15 januari de expositie van kinderschilderijen in de Bibliotheek Hillegom.

Tijdens deze tentoonstelling laten kinderen, net zoals jij, hun creativiteit spreken. Ze vertellen verhalen met levendige kleuren. De verhalen en kleuren laten vreugde, geluk, eenvoud en plezier zien.

De expositie is samengesteld door Mark Adams van kunstgalerie “The Room” uit Hillegom. De mini-expositie biedt een deel van de unieke schilderijen die de galerie eerder tentoonstelde. De tentoonstelling loop tot en met 23 februari en is gratis te bezoeken. Deze activiteit is bedoeld voor kinderen tot en met 10 jaar.

15 januari t/m 23 februari | Tijdens openingstijden | Gratis
de Bibliotheek Hillegom