Maak kennis met mini-computers Microbits | Uitverkocht

Maandag 24 juni 2024, van 15:30 tot 17:00 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

Maak kennis met mini-computers Microbits

Ken jij onze Microbits al? Het zijn een soort mini-computers waar je van alles mee kunt doen. Dus ben jij geïntresseerd in programmeren en/of computers? Meld je dan snel aan.

Je eigen naam projecteren, een kompas maken of een eigen stappenteller maken. Dit (en meer) kun je allemaal doen met de Microbit. De mogelijkheden zijn eindeloos. Tijdens deze activiteit richten we ons op de beginselen van programmeren en computers. Samen met andere kinderen gaan jullie aan de slag met verschillende opdrachten die steeds iets moelijker worden. Lukt het jullie om de opdrachten binnen de tijd uit te voeren?

Deze activiteit is bedoeld voor kinderen vanaf 8 tot en met 12 jaar. Je hoeft hier vooraf geen kennis voor te hebben, maar een interesse voor technologie maakt het zeker leuker. Let op: er is een beperkt aantal plekken. Meld je dus snel aan.

Maandag 24 juni | 15:30 – 17:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Centrum