Online live rondleiding in het Rijksmuseum

Maandag 14 oktober 2024, van 10:30 tot 12:30 | de Bibliotheek Zandvoort

Kosten: Gratis

Krijg vanuit de Bibliotheek Zandvoort een unieke online live rondleiding in het Rijksmuseum door Pieter Roelofs, hoofd Beeldende Kunst van het Rijksmuseum en bekend van het televisieprogramma 'De Nieuwe Vermeer'.

In de Bibliotheek Zandvoort kun je een unieke online live rondleiding meemaken, gegeven door hoofd Beeldende Kunst Pieter Roelofs (ook bekend van het televisieprogramma 'De Nieuwe Vermeer'). Docent Luuk Spee staat hem bij en zal bijzondere kunstwerken toelichten die in het teken staan van 'Ontmoetingen in de Kunst'.

Moeite met een kaartje reserveren?

Lastig om online een kaartje te reserveren? Kom dan langs bij het Digitaal Sterk! spreekuur in de Bibliotheek Zandvoort op maandagen van 10:00 – 12:00 uur of op woensdagen in Zandvoort Nieuw Noord bij Pluspunt van 09:30 – 12:00 uur.

De organisatie van deze activiteit is een samenwerking tussen Oppeppers Juttershart van Kennemerhart, Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan en de Bibliotheek Zuid-Kennemerland.

Reserveer je gratis plek hier

Maandag 14 oktober | 10:30 – 12:30 uur | Gratis
de Bibliotheek Zandvoort