Verblaffend: het Dog Man superheldenfeest

Zaterdag 5 oktober 2024, van 10:30 tot 12:00 | de Bibliotheek Haarlem Noord

Kosten: Gratis

Ben jij ook superfan van Dog Man? Kom dan naar zijn Kinderboekenweekfeest in de Bibliotheek Haarlem Noord! Want deze superheld is niet alleen dol op botten en likjes geven aan de politiebaas, maar ook op spelletjes, knutselen, lezen en zijn fans ontmoeten!

Bestel je tickets voor je kind(eren) hier

Het wordt verblaffend gezellig tijdens dit superheldenfeest, er zijn namelijk zoveel leuke dingen te doen! Doe mee met de Dog Man bingo, knutsel een eigen kunstwerk, speel met onze Bee-bot-robots en doe mee met de leukste spelletjes. Er is zelfs een meet-en-greet met Dog Man zelf! Weet jij al wat je tegen hem wil zeggen?

Praktische informatie

Deze activiteit is bedoeld voor kinderen vanaf 7 t/m 9 jaar. Let op: het is bij deze activiteit niet nodig om een kaartje te reserveren voor ouders/verzorgers. Bestel dus alleen een kaartje voor jouw kind(eren).

Bestel je tickets voor je kind(eren) hier

Zaterdag 5 oktober | 10:30 - 12:00 uur | Gratis