Workshop: dansen met Gene Power

Zondag 8 december 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Heemstede

Kosten: Gratis

Workshop: leer rappen

Broertjes en zusjes van zorgbehoevende kinderen, ookwel brussen genoemd, groeien op in een bijzondere thuissituatie. Tijdens deze workshop gaan brussen aan de slag met een dansworkshop.

Brussen zijn de broers en zussen van een kind dat extra zorg nodig heeft, dit kan bijvoorbeeld zijn door ziekte, beperking of psychische kwetsbaarheid. Voor brussen kan de situatie thuis spannend zijn. Ze kunnen vragen hebben over wat er met hun broer of zus aan de hand is en zorgen maken. Door mee te doen aan de workshop komen de brussen in contact met anderen met een vergelijkbare situatie. Het gaat vooral om lol maken en met elkaar te verbinden.

Tijdens deze workshop laat danser en muzikant Gene Power je kennismaken met dans. Hij neemt je mee in een wereld waar muziek en beweging samenkomen. Het draait nite om perfectie, maar laat je lichaam spreken door door de muziek.

Bestel een kaartje

Zondag 8 december | 14:00 – 16:00 uur | Gratis