Workshop: leer koken met seizoensgroente

Woensdag 13 november 2024, van 11:30 tot 13:30 | de Bibliotheek Haarlem Schalkwijk

Kosten: Gratis

Doe mee met de gratis kookworkshop onder begeleiding van stadsboerin en kok Lolia! Ontdek hoe je met lokale en seizoensgebonden producten een heerlijk én makkelijk recept kunt maken.

Tijdens deze workshop verken je samen de smaakvolle mogelijkheden van verse ingrediënten, rechtstreeks van het Haarlemse land. De workshop biedt niet alleen kookplezier, maar ook waardevolle tips over duurzaam eten. Sluit je aan voor een gezellige en leerzame ervaring, waar je met nieuwe kookkunsten en vrienden naar huis gaat!

Workshops duurzaamheid

Sluit aan bij de workshops over duurzaamheid en circulariteit. Na het winnen van de EISMA Innovatieprijs is Haarlem uitgeroepen tot de meest innovatieve stad van Europa. Om dit te vieren zijn er verschillende workshops met als doel bewustwording en actie rondom duurzaamheid. Deze workshop is de tweede van een drietal, houd onze website in de gaten voor de volgende workshop.

Reserveer je plek hier

Woensdag 13 november | 11:30 – 13:30 uur | Gratis