Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Ontdek wat je allemaal kan bij de Bibliotheek

Er is voor iedereen wat te ontdekken, oefenen en leren in de Bibliotheek. Bij de Bibliotheek vind je bijvoorbeeld meer dan 150 gratis (digitale) cursussen en trainingen! Word ook lid van de Bibliotheek!

Word digitaal vaardiger

Steeds meer zaken regel je tegenwoordig digitaal en dat is soms best lastig. De Bibliotheek biedt gratis cursussen die jou helpen bij het verbeteren van je digitale vaardigheden.

Word ook digitaal vaardig!

Oefenen voor je theorie-examen

Als je lid bent van de Bibliotheek kun je gratis oefenen voor je theorie-examen. Gewoon vanuit huis, op je laptop in de Bibliotheek of op één van onze computers.

Start met oefenen

Gratis online cursussen

Als lid kun je talloze interessante cursussen en trainingen doen. Of je nu een eigen podcast wil maken, wil leren snellezen of beter wil worden in Photoshop.

Naar de gratis cursussen

Nederlands leren in de Bibliotheek

Wil jij Nederlands leren? Wil jij Nederlands oefenen? Of wil je Nederlands schrijven of Nederlands spreken? Dit kan allemaal bij de bieb. Kijk nu welke activiteit bij jou past.

Meer over Nederlands leren

Het Meemaakpodium

Welkom op het Meemaakpodium. Een plek waar je kunt meebouwen aan de programmering van de Bibliotheek. Verschillende meemakers gingen je voor met een expositie, podcast, voorstelling of workshop.

Lees meer over Het Meemaakpodium

Ben je nog geen lid van de Bibliotheek? Dat kan voor € 51 per jaar! Kies uit meer dan 500.000 boeken, e-books, dvd’s en tijdschriften. Lees je liever digitaal? Dat kan. In de online Bibliotheek vind je ook nog eens duizenden e-books. Bekijk hier alle opties.

Activiteiten in de Bibliotheek