Boekenbus Bloemendaal verdwijnt

Gepubliceerd op: 17 juli 2024 13:13

Vanaf 22 juli 2024 is de boekenbus bij de Bibliotheek Bloemendaal niet langer beschikbaar voor het inleveren van boeken.

Het gebruik van de boekenbus leidt vaak tot onbedoelde boetes. Boeken die in de bus belanden, worden verwerkt als de bibliotheek weer open is. Hierdoor kan het zijn dat je een boete krijgt die je niet verwacht.

Wat betekent dit voor jou?

Vanaf 22 juli kan je je boeken alleen tijdens de openingstijden van de bibliotheek inleveren. De ingeleverde boeken worden dan direct verwerkt en zo vermijden we onnodige boetes. Je kunt je boeken ook altijd in een van onze andere vestigingen inleveren. Bijvoorbeeld in Haarlem Noord of Haarlem Centrum (12 minuten fietsen vanaf Bloemendaal). Bekijk de openingstijden van alle vestigingen hier.

Heb je vragen over deze wijziging? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@bibliotheekzuidkennemerland.nl