Korte sluiting Schalkwijk

Gepubliceerd op: 31 juli 2024 14:02

de bibliotheek haarlem schalkwijk

Van 19 augustus tot en met 1 september is de Bibliotheek Haarlem Schalkwijk gesloten vanwege de herindeling van de collectie.

Indelen op achternaam

Op dit moment staan de boeken in de bieb nog op onderwerp, de ‘werelden’. In twee weken tijd gaan we alle fictieboeken indelen op achternaam van de schrijver en worden de non-fictieboeken op nummervolgorde gezet. Hierdoor vind je makkelijker het boek dat je zoekt. Zo staan de boeken er straks weer fris en overzichtelijk bij!

Nog overzichtelijker

Bij de herinrichting zorgen we dat de collectie nog overzichtelijker is en jij makkelijker je boek vindt. Tijdens deze twee weken kan je jouw materialen inleveren in één van de andere vestigingen van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland. Toch liever inleveren in de Bibliotheek Haarlem Schalkwijk? Als je jouw materialen op 2 september inlevert, krijg je geen boete.