Vernieuwde website

Gepubliceerd op: 2 augustus 2024 12:20

Het is je afgelopen maanden misschien al opgevallen, de posters van de Bibliotheek zien er anders uit. In plaats van het grote oranje vlak zie je nu meer foto en andere kleuren. De website van de Bibliotheek volgt deze verandering in uiterlijk en krijgt een opfrisbeurt.

De vernieuwing in de posters en de website zorgt ervoor dat alle communicatiematerialen van de Bibliotheek beter leesbaar zijn voor slechtzienden en duidelijk voor iedereen. Deze norm van toegankelijkheid wordt landelijk doorgevoerd, waarschijnlijk zie je het in de rest van Nederland dus ook terug.

Wat blijft hetzelfde?

Nu volgt de website van de Bibliotheek ook dit voorbeeld. De uitstraling wordt hierdoor rustiger en makkelijker te lezen. Je vindt nog steeds alle informatie die je mag verwachten van ons, vaak zelfs nog makkelijker. Zo:

• Werkt inloggen nog steeds op dezelfde manier als je gewend bent
  • Is de catalogus niet veranderd, zoeken blijft hetzelfde
  • Blijft reserveren en verlengen precies hetzelfde

Wat is wel anders?

• De kleuren op de website zijn veranderd
  • We hebben meerdere knoppen toegevoegd, zodat je sneller vindt wat je zoekt
  • We lichten pagina's onderin uit die al veel bezocht werden
  • Op mobiel vind je het menu vanaf nu onderin bij de drie streepjes
  • Openingstijden vind je vanaf nu onder de knop 'Bibliotheken' en onderin de website

Kan je iets niet meer vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder!

Vanaf maandag 5 augustus heeft de website van de Bibliotheek een nieuw uiterlijk.