Bezoek het OV-Reisloket in de Bibliotheek Bloemendaal

Woensdag 4 september 2024, van 12:30 tot 16:30 | de Bibliotheek Bloemendaal

Kosten: Gratis

Bezoek het OV-Reisloket

Met welke bus kan ik naar mijn familie? En hoe zit dat nou met de OV-chipkaart? Bij het Reisloket kun je terecht met alle vragen over het openbaar vervoer. De deskundige OV-ambassadeurs nemen alle tijd voor jou en weten welke vragen senioren hebben.

Kom langs voor antwoord op je praktische vragen of een persoonlijk reisadvies. Het Reisloket is op woensdag 4 september van 12:30 tot 16:30 aanwezig in de Bibliotheek Bloemendaal. Voor het persoonlijk reisadvies zoeken we samen met op welke reizen je met het OV kunt maken. Ook kunnen we helpen met installeren van een reisplanner op jouw smartphone. Verder kunnen wij je vertellen hoe voordelig de bus anno nu is: er zijn meerdere aantrekkelijke voordelen voor senioren. Wil je in het OV reizen met jouw bankpas met 34% leeftijdskorting? Neem dan je smartphone en bankpas mee en wij helpen je daar graag bij!

Woensdag 4 september | 12:30 tot 16:30 uur | Gratis
de Bibliotheek Bloemendaal