Meemaakcafé: geniet van verhalen, poëzie en muziek

Zaterdag 9 november 2024, van 16:00 tot 22:00 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

Meemaakcafé: geniet van verhalen, poëzie en muziek

Ontdek het Meemaakcafé in Bibliotheek Haarlem Centrum en geniet van verhalen, poëzie en muziek! Ontmoet nieuwe mensen, deel jouw creativiteit of luister en ervaar de rijkdom van diverse culturen.

Stap tijdens deze middag uit je eigen bubbel en ontdek de diversiteit van culturen dichtbij en ver weg. Haarlemmers en nieuwkomers uit de stad komen samen om verhalen, poëzie en muziek te schrijven, te delen en te beleven. Het draait om samen plezier maken: iedereen kan meedoen, ongeacht je ervaring met schrijven of poëzie. Het is dé kans om nieuwe mensen te ontmoeten en een unieke ervaring op te doen. Ook als je liever luistert of kijkt ben je van harte welkom om mee te genieten van het programma.

Zelf optreden?

Wil je zelf muziek maken of iets voordragen? Meld je aan voor de jamsessie en/of het open podium in de avond. Het maakt hierbij niet uit of je een ervaren artiest bent of gewoon zin hebt om iets nieuws uit te proberen.

Meld je aan voor de jamsessie

16:00 uur - Verhalenworkshop met Verborgen Verhalen

18:00 uur - Diner met de Wereldkeuken

19:00 uur - Poëzieworkshop met Taal en Muziek

20:00 uur - Jamsessie met verhalen- en poëzievoordrachten

De deelnemende organisaties zijn de Wereldkeuken, de Wereld Atelier Groep en Taal en Muziek. Het Meemaakcafé wordt mogelijk gemaakt door Stichting Stadsreporters, Wereldkeuken Haarlem, Taal en Muziek en Stichting Observatoire.

Zaterdag 9 november | 16:00 – 22:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Centrum