Ontdek de herfst in de Meemaaktuin

Woensdag 30 oktober 2024, van 10:00 tot 14:00 | de Bibliotheek Haarlem Noord

Kosten: Gratis

Ontdek de herfst in de Meemaaktuin

Heb jij zin om in deze herfstvakantie op avontuur te gaan? Kom naar de Meemaaktuin: de bijzondere tuin achter de bieb. Er is van alles te beleven voor iedereen die dol is op de natuur.

Tijdens deze gezellige middag gaan we creatief aan de slag met de herfst. We gaan op ontdekkingstocht om te zien waar de dieren wonen. Misschien zie je wel een huisje van een egel of een muis! Je mag ook zelf een huisje maken voor de dieren. Bijvoorbeeld een vogelhuisje of een insectenhotel. Daarnaast kan je je creativiteit loslaten, vanaf 10:00 tot 12:00 uur leer je van Obada hoe je je favoriete dier of bloem kunt schilderen. Wist je dat we ook gaan voorlezen in de Wilgenhut vanaf 12:00 – 14:00 uur? Zoek een plekje tussen de takken en luister naar het mooie verhaal. Dus trek je warme jas aan en kom samen met ons de herfst ontdekken!

Woensdag 30 oktober | 10:00 – 14:00 uur | Op inloop
de Bibliotheek Haarlem Noord