Workshop: pimp zelf je sneakers

Zondag 10 november 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Heemstede

Kosten: Gratis

pimp zelf je sneakers

Broertjes en zusjes van zorgbehoevende kinderen, ookwel brussen genoemd, groeien op in een bijzondere thuissituatie. Tijdens deze workshop gaan brussen aan de slag met het pimpen van hun eigen sneakers.

Brussen zijn de broers en zussen van een kind dat extra zorg nodig heeft, dit kan bijvoorbeeld zijn door ziekte, beperking of psychische kwetsbaarheid. Voor brussen kan de situatie thuis spannend zijn. Ze kunnen vragen hebben over wat er met hun broer of zus aan de hand is en zorgen maken. Door mee te doen aan de workshop komen de brussen in contact met anderen in een vergelijkbare situatie. Het gaat vooral om lol maken en met elkaar te verbinden.

Tijdens deze workshop ga je aan de slag met het pimpen van je eigen sneakers. Je hoeft zelf geen schoenen mee te nemen, maar we vragen je wel om je schoenmaat door te geven tijdens het aanmelden. Dan nemen wij (tweedehands) schoenen voor je mee die we gaan stylen. Dit is onder begeleiding van professioneel kledingontwerpster Helina Guleria.

Meer workshops voor Brussen

Dit is de eerste van drie workshops. In de tweede workshop geeft rapper Notulist een workshop rappen en in de derde geeft Gene Power een dansworkshop. Wil je hieraan meedoen, meld je dan apart aan.

Bestel een kaartje

Let op: geef bij deze workshop in de opmerking aan welke schoenmaat je hebt!

Zondag 10 november | 14:00 – 16:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Heemstede