Klik & Tik: Ontmoet onze Triceratops en leer gamen als een tiener!

Donderdag 18 juli 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

Jij, ik, wij en slavernij

Wil je leuke digitale vaardigheden leren én de dino van dichtbij zien? Dat kan tijdens deze speciale editie van Klik & Tik op donderdag 18 juli.

Deze Klik & Tik Special Edition gaan we niet zomaar aan de slag met digitale skills: alles staat namelijk in het thema van de Triceratops. Samen oefenen we hoe je een selfie maakt, waarna we bezoeken het eeuwenoude skelet bezoeken. Bekijk onze Triceratops en maak meteen een selfie met hem! Hierna leren we je meer over hoe je online-informatie kan vinden over de Triceratops en leer dino-gamen als een tiener. Tijdens deze leuke speciale Triceratops editie gaan we 68 miljoen jaar terug in de tijd en eindigen we in de digitale 21e eeuw. Geef je snel op en neem je smartphone mee!

Meld je aan

Donderdag 18 juli | 14:00 – 16:00 uur | Gratis