Kom langs bij de Triceratops

Maandag 1 juli 2024 t/m woensdag 14 augustus 2024 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

triceratops

In 2013 deed Naturalis een opmerkelijke ontdekking: een complete kudde triceratopsen werd gevonden in de Verenigde Staten. Van 1 juli t/m 14 augustus heb je de kans om één van de kudde van dichtbij te bewonderen in de Bibliotheek Haarlem Centrum.

Wil je langskomen bij de Triceratops? Dat kan! De Triceratops is dagelijks te bezoeken. Om langs te komen moet je wel een gratis ticket reserveren.

Bestel je gratis tickets voor de Triceratops hier

Triceratops in Haarlem Centrum

Het is uiterst zeldzaam om een triceratops-skelet te zien! Er zijn maar een handvol triceratops-skeletten over de wereld. Na meer dan 10 jaar opgraven en prepareren kun je de Triceratops in het echt bekijken. Het triceratops-skelet staat in de Doelenzaal in de Bibliotheek Haarlem Centrum.
In samenwerking met Teylers Museum en Naturalis zorgen we ervoor dat jong en oud, oog in oog kunnen staan met een Triceratops!

1 juli t/m 14 augustus | De gereserveerde tijd op je ticket | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Centrum

Met korting naar Teylers Museum
Bij jouw ticket krijg je ook een kortingscode. Je krijgt hiermee op maandag en dinsdag in de periode van 2 juli t/m 1 september 50% korting op een ticket voor Teylers Museum. In de zomer verandert de historische Gehoorzaal op de eerste verdieping in een expeditiegebied. Onderzoek zelf hoe de Triceratops geleefd moet hebben! Daarnaast is er deze zomer nog veel meer te doen in Teylers Museum.

Bestel je gratis ticket hier