Oppeppers in de bieb: jaren '50 en '60

Woensdag 10 april 2024, van 10:45 tot 11:45 | de Bibliotheek Bloemendaal

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Oppeppers in de bieb: jaren '50 en '60

Kan jij wel een oppeppertje gebruiken? Dan zit je goed bij de Bibliotheek Bloemendaal. De Oppeppers van Kennemerhart organiseert een ontmoetingsochtend in de bieb over de jaren '50 en '60 voor iedereen die wat aanspraak kan gebruiken.

Oppeppers logo

Iedereen die is opgegroeid tussen 1950 en 1969 heeft wel herinneringen aan die tijd. Tijdens deze middag gaan ouderen samen met jongeren in gesprek in de Bibliotheek. Wat was normaal in de jaren '50/'60? Waar deed je boodschappen? Hoe verstuurde je een brief? En welke vormen van vermaak waren er voor jou en je vrienden? De aanwezige jongeren vertellen hun verhaal en laten zien hoe het tegenwoordig gaat. Wat is er anders en wat is er hetzelfde? Aanmelden is niet nodig, dus kom gezellig langs en ga samen de verbinding aan!

Woensdag 10 april | 10:45 – 11:45 uur | Gratis
de Bibliotheek Bloemendaal